Usch vad det är hemskt då det händer, tog min insulindos igår kväll drack ett glas bärsoppa och hoppade upp på min crosstrainer och drog 20min efter det hoppade jag i duschen och sen drack jag ännu ett glas bärsoppa och åt en joghurt, efter det gick jag upp för att lägga mej.

Vaknar vid 2 tiden av att sockret gått påtok för lågt..... mätte det och det visade 2,1, mitt huvud funkar inte då jag får så lågt socker vill bara äta äta få bort den hemska känslan, jag drack direkt ett stort glas bärsoppa det andra glaset satt jag i en näve med allbraun flingor sen åt jag 2 alpen light stänger räknade ut att jag åt för 5 poäng !!! och det är väl inte meningen att man kan häva i sej nästan 1 liter bärsoppa för 0 poäng..... usch fy för att ha diabetes med insulin då det går såhär.

På detta vis kommer det att ta en evighet före jag är under 80kg........

Jag får ta och minska på insulinmängden de kvällar jag kör med crosstrainern.

En tröstande tanke är åtminståne jag vaknar till då mitt blodsocker är lågt, och jag kunde ju ha ätit mycket värre saker choklad (har inte det hemma) men kex kunde jag ju ha stoppat i mej och då går det ett paket i ett huj.....

Jag fortsätter med mitt poängräknande.....