Igår var en bra dag, maten gick enligt pointsräknande överskred inte, var ute och promenerade i rask takt 6km.

Var ju även till sjukhuset jag har kvar min hormonspiral eftersom jag inte haft nåt problem nu på en tid.
Fick ny tid om 3 månader så kollas allting upp och då tas nya beslut om vad som skall göras.
Om jag inte har problem så skall jag avbeställa tiden.

Jag grävde fram mina gamla viktväktarpapper och började igår skriva upp alla pointsen jag äter, jag måste nog ha en ordentlig koll på mej själv, det tycks ju inte gå annars, så från och med igår är viktväktarpappren framme.
Hoppade heller inte upp på vågen imorse skall försöka att inte väga mej hela tiden, och mina vägdagar kommer jag antagligen att flytta till mitten på veckan.

Så summan av kardemumman är att det var en bra dag igår.