Jag körde på crosstrainern i går i 20 minuter 6km blev det, helt ok, skall komma igång med det nu till hösten igen då Salatut elämät börjar, brukade träna på den under tiden jag såg på tv.

Jag har mycket vatten i kroppen känner jag, isynnerhet i fötterna, sandalerna sitter spänt väldigt spänt och mina ringar har jag tagit bort, dricker mycket vatten och har nu under två dagar tagit vattenutdrivande tabletter, försöker att äta lite salt men sväller upp för det, vad gör jag för fel?? skall ta upp det vid nästa läkarkontroll.
Vågen visade 82,6 kg imorse så visst har jag gått lite neråt men trodde på mer, jag har ätit enligt poängen kanske är det mensen som spökar, jag trodde man väger mer veckan före den börjar!!!

Jag fortsätter med mitt race, för nog skall jag ner under 80 åtminståne, tänk den dagen då jag stiger på vågen och den stannar på 79kg oj oj vad glad och stolt jag skall vara då.