neråt har det gått vågen stannade imorse på 82,4kg.

Vi var bortresta under helgen men maten och motionen gick ganska bra, blev inte taget mycket alkohol heller för den delen ett par glas vin och 2 light cider, det anser jag helt ok, det är ju sommar och då blir det alltid mer alkohol och mer grillat.

Nu har vi inte inplanerat nåt speciellt den kommande helgen, vilket betyder bra mat och mycket motion för min del, sen följande veckoslut är det ju Vasa marschen och dit skall jag med ett par goda vänner då blir det verkligen mycket motion i promenader ;-) men tror inte att jag kommer att ligga under 80 då det går för långsamt med min viktnedgång, men jag har ju inte gått upp nu på de senaste dagarna och det får jag ju vara tacksam över.
Kom på en sak som är jättegott blåbärskräm (Valios sockerfria) och fitnessflingor (30gr), nam nam och billigt är det också poängmässigt 2 poäng kostar det mej.

Tog 20 minuter på crosstrainern i går också så även i söndags, idag har jag tänkt ha en ledig dag men det kanske blir en promenad till kvällen om det inte bara regnar såsom det gör just nu.