Det blev en vilodag blev inte annat än vardagsmotion damsög bla huset så på sofflocket har jag definitivt inte legat.

Vägde mej imorse igen nu visade vågen på hela 82,4kg jag blir tokig jag har ätit enligt viktväktarna sparade tom 2 poäng från igår.
Jag vet att vikten kan hoppa hit och dit mellan dagarna och öka fast man sköter sej exemplariskt men det känns inte alls roligt, jag vet också ett bot till det gömma vågen och ta fram den en gång i veckan då jag har vägdag då måste det ju bara gå ner.

Börjar tom fundera på om min hormonspiral kan spöka, fast jag satt ju in det redan i oktober men hade mellanblödningar hela tiden så den satt väl inte rätt helt enkelt, nu då jag har fått det tillrätta och inga mellanblödningar börjar den funktionera påriktigt nu då? stod ju att en av biverkningarna kan vara viktuppgång, HJÄLP!!!! kan detta ha nåt med saken att göra. mensen borde börja om en vecka.

Jag känner mej väldigt uppsvullen idag igen, bläääääää men tamefan att jag ger mej.
Livet är ju lite som en bergödalbana det går upp och det går ner.......