Varför kan jag inte gå ner i vikt förnuftigt, är det motivationen det är fel på eller......

Jag vill ju gå ner i vikt, men ändå förstör jag för mej själv hela tiden.
Vågen visade på 82,6kg imorse igen.... Vi har haft gäster under helgen, men ätit förnuftigt visst har det blivit lite vin har väl druckit en flaska vitt vin under helgen och en light cider, men maten har det gått riktigt bra med och inga godis eller kakor förutom 2 bitar rulltårta.
Men ändå så har jag gått upp!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blir så trött på detta, har funderat på att köra ren kur med ex Cambridge eller nåt liknande för att få en riktigt rivstart.

Jag känner mej så uppblåst idag har säkert en massa vatten i kroppen.

Inte är det bättre med att jag skall till sjukhuset till gynavdelningen idag för undersökning, jag har haft mellanblödningar stup i kvarten, satte in för ca 1 år sedan en hormonspiral men inte blev det bättre för det, efter en tid så höll den på att komma ut, gick till läkaren som tryckte upp den igen men fick blödning igen 2 efter varan så jag blev remmissad till sjukhuset och så är det i dagens läge nu finns det väl 2 saker att göra, antingen operera bort livmodern eller så bränner dom slämhinnorna i livmodern, få se vilket det blir, att ta bort livmodern är en stor operation men då skulle mina blödningar vara slut för gott och lämnas äggstockarna kvar så borde jag inte komma in i kllimakteriet heller.
Jag har 3 barn och vill inte ha mer så egentligen har min livmoder gjort sitt.
Men nu överlåter jag allt åt läkaren han/hon vet väl bäst.