Nu har det gått några veckor sen jag skrev.

Jag har bla deltagit i Vasa marshen vi gick på fredagen 10km på lördagen 22km och som avslutning på söndagen 10km, sen var det bara att sätta sej i bilen och köra hem efter en härlig helg i Vasa.
Fredagen bjöd på fint väder solen sken och det var riktigt skönt att promenera, lördagen däremot så regnade och blåste det till att börja med men efter någon km så blev det uppehåll och höll upp sen resten av vandringen till kvällen vill jag minnas att solen sken, söndagen var fuktig, men det var härligt att vandra nästa år kommer vi igen.

Vikten var i morse 81,6kg så där händer ingenting just nu, försöker verkligen sköta mej och sköter mej bra i veckorna men nu har det blivit för mycket under veckosluten ännu detta veckoslut kommer att bli mycket eftersom vi får främmande och skall ha kräftskiva men sen skall jag ta tag i min vikt ordentligt, men jag har ju inte gått upp ivarjefall.