Igår tränade jag 20min på crosstrainern tycker det räcker med det åt gången jag stod och trampade då jag såg på Salatut elämät det är en sån serie som man inte behöver sitta i soffan för att se utan kan göra nåt på samma gång, känns så bra och skönt sen efteråt då man gjort nåt för då jag trampar på crosstrainern så får jag fram svetten vilket jag inte riktigt får då jag är ute och promenerar inte på samma sätt ivarjefall, det blev en 30 min promenad igår också så jag var nöjd med motionen för gårdagen.

Maten har funktionerat superbra den sista veckan fastän jag har både bakat bröd och pankaka (vi hade lite gammal mjölk i kylen) egentligen har jag inte förbjudit nåt för mej själv, då blir det lite så att jag inte riktigt bryr mej då det inte är förbjudet.

Vikten imorse stannade på 80,6kg så lite lite neråt har det gått, det går långsamt men jag har ju inte blivit fet direkt heller så jag får ta det i lugn takt då om det är så min kropp vill ha det jag skyndar långsamt huvudsaken är ju att det går neråt om än då 200gr/vecka, suuuuckkk.

Ikväll blir det inte någon crosstrainer för jag är hemma först vid 21 tiden jag skall till frissan efter jobbet och lägga permanent. Sen blir det en sväng till min mamma och hjälpa henne.